andra november, bäckmörk höst

jag vet att det inte spelar någon roll, att du inte kommer vända dig om när du går förbi mig. det spelat ingen roll hur många kilon jag går ner eller hur snygga kläder jag har. du är inte kär i mig längre och så är det bara. jag vet att det inte spelar någon roll, jag kommer ändå inte komma någon vart på mina betyg men jag vill ha bra betyg. jag vill visa dom.
jag väger nu 59 kg. På 8 veckor ska jag gå ner till 53 kg. Det är alltså 6 kg på 8 veckor. om jag tänker 1 kg per vecka klarar jag det här. detta innebär ingen alkohol, inget godis, inget fika, massa träning och nyttig mat. Jag ska göra det! Jag ska inte få anorexia och bli jättesmal, bara gå ner några kilon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback