fdsf



Jag var i min brors lägenhet igår. Han är betydligt mer framgångsrik än sin syster. Han bor på Östermalm, nära Östermalmstorg där han omedvetet handlar sin skinka i Hallen. Jag undrar om det gör honom mer lycklig. Han verkar iallafall inte medveten om sit överflödiga konsumerande. Men trots våran olikhet kännde jag mig hemma i hans hem.

Jag satte mig i soffan och bläddrade ienom ett av magasinen som låg på soffbordet. Slitz. Det står om mer än Big-Boobs-Brudar i den tidningen.

- Jag måste ut på ett ärende, men du klarar dig själv va?
- Jaa?

Jag titade undrande på min bror medan han distingt knöt sin slips. Armani. Han skrattade, då han såg hur jag tänkte.

- Jag ska träffa en kund, det tar bara nån timme. Här är extranycklarna.

Han låste dörren och jag hörde hur han småsprang ner för de polerade trappstegen. Han hann inte ens vänta på hissen. Jag fortsatte titta i Slitztidningen tills min brors telefon började ringa. Han hade visst glömt den. Min brors egna namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback